05 de maig, 2014

Costa Rica, vuitena part

Molt a prop de Dominical es troba el poble de Sierpe, situat ja a la Península de Osa, a on hi ha diversos negocis restaurant-pàrquing-transport, on et guarden el cotxe i et porten en vaixell fins a Bahia Drake o als diferents lodges a prop del Parc Nacional de Corcovado. El viatge va ser força tranquil pel riu fins que vam entrar de ple al Pacífic on les corrents eren fortes i on el conductor de la barca, segons la meva opinió, va agafar totes les onades a una velocitat excessiva. Cal dir, per ser sincera, que jo sóc una persona totalment terrestre i fàcilment impressionable quan em veig al bell mig de l'oceà Pacífic en una barqueta que sembla que s'hagi de trencar en mil parts en qualsevol moment. 

Vam arribar al lodge a temps per instal·lar-nos a la nostra cabana i anar a dinar, just quan un grup de caputxins altament organitzats van entrar a la nostra cabana i ens van robar totes les provisions que portàvem per passar aquests dies (a Corcovado no hi ha possibilitat de comprar res), deixant l'habitació totalment potes enlaire. Ens vam haver de conformar amb els àpats que ens servien al restaurant i que no van ser copiosos, precisament. 
A la tarda vam fer una passejada per la platja, Playa Danta, i  vam veure aquesta preciosa posta de sol abans d'anar a sopar i a dormir per agafar forces per l'endemà, quan faríem la visita al Parc Nacional de Corcovado.


El matí següent ens vam enfilar a la motora de nou (per desgràcia, a tot arreu s'arriba en barca en aquesta zona del país), i vam navegar fins a la Estación de San Pedrillo al Parc Nacional de Corcovado. Vam fer un trekking que combinava zones de selva amb zones de platja.



mona aranya, Ateles geoffroyi
femella de trogon, Trogon violaceus
petjades de puma segons el nostre guia. No ens el vam creure massa.

pelicà bru, Pelecanus occidentalis

guacamai vermell, Ara macao

dofí tacat, Stenella attenuata
tucà de bec castany , Ramphastos swainsonii

El segon dia a la Península de Osa, havia de ser un dia de relax: navegar fins a la Isla del Caño i fer snorkel. Jo que no sóc molt aquàtica, com ja he dit, vaig optar per aparcar-me a la platja i fer fotos. Els meus companys que sí es van posar les ulleres i el tub no semblaven massa emocionats amb el que havien vist sota l'aigua, així que suposo que no em vaig perdre gran cosa.





Corcovado era la part final del viatge. L'endemà, fent una parada a San Gerardo de Dota, tornaríem a la capital San José per agafar l'avió de tornada a Barcelona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada